Back from London

Londra. Hm. Cred ca pe langa Germania, care nu m-a atras niciodata, Anglia era urmatoarea pe lista de Nu. Germania am descoperit-o cu placere. Bavaria mai exact. Influente italiene :))) Si mi-a placut, ca nah 🙂 Cu stupoare va aduc la cunostinta ca si Londra am descoperit-o tot cu aer de Italia, ca nah 🙂

As putea face un film. Un italian si un roman la Londra 🙂 Restul este poezie. Am ras intr-o saptamana, cat pentru ultimii 30 de ani 🙂 si poate pentru inca vreo 20 din cei ce vor urma. E un oras frumos. Agitat, dar cumva organizat, plin de toti si de toate. Arhitectural, in anumite zone, ma ducea cu gandul la Paris. Verdeata. Multa. Aranjata si bibilita pana in cele mai mici detalii. Oamenii, englezi 🙂 A aparut cu aceasta vizita, o noua specie umana pentru mine: englezii! Atipici. Nu stiu musai daca pozitiv. Cumva intre, cred. Te fac sa zambesti, dar fraza urmatoare care-ti vine in cap , este: WTF???

A fost o experienta interesanta. Un concediu altfel. Pe sufletul meu, asa. Cu zambete multe si bere. 🙂

Simpatic!

One response to this post.

  1. Posted by Iubitor de Germania on ianuarie 12, 2013 at 2:57 pm

    Prejudecatile tale sunt avantaje, pentru ca orice prejudecata transformata in uimire are impact puternic si pozitiv

    Răspunde

Lasă un comentariu