In any other world

Uita-te la mine. Inchide ochii acum. Si asculta-ma. 

Stau la masa si am in fata, o carte. Tu esti cartea mea. Esti un roman, in care ma adancesc din ce in ce mai mult, si ma identific cu personajul secundar. Oare cate roluri am jucat pana am ajuns la tine? In rolul asta, personajul secundar traieste o iubire ascunsa printre rafturile prafuite de amintiri. Printre povesti trecute, printre vise sfaramate…Rolul principal ti-l las tie. Asa cum esti tu, ti se potriveste perfect.

In orice alta lume, si-n orice alta conjunctura, povestea din carte ar fi prins viata. Viata mea insa, este departe de prezent, departe de regulile nescrise ale societatii in care traim. Esti o enigma pe care-mi place sa o descopar, putin cate putin, pana cand voi devora tot ceea ce reprezinti. Cine esti tu de fapt, cand nu esti personajul principal din povestea mea?

Putem avea un roman, al nostru, in care sa ne scriem povestea? Un roman in care sa fim personajele principale, un roman peste care sa nu se asterne praful niciodata, pagini pe care sa le umplem cu zambetul pe buze?

Deschide ochii. Ia cartea in mana si deschide-mi inima la pagina care ti se potriveste, creeaza-ma, fa din mine un personaj, inchipuie-ma cum iti este pe plac si fa-ma cartea vietii tale!

Aseaza-te pe iarba, sunt langa tine, citeste-ma!

 

PS: se simte frumos :*

3 responses to this post.

  1. Hai ca incepi 🙂

    Răspunde

  2. Stii tu 🙂

    Răspunde

Lasă un comentariu